tirsdag 25. august 2009

Julekort/ tags

Da har jeg laget mine 4 julekort for august til en utfordring på forumet Papirlek som jeg er så heldig å være medlem av. Denne måneden lagde jeg fire kort/ tags, som jeg syns passer fint til å henge på feks lys eller en vinflaske man vil gi bort.
Kortet/ tagsen er trykket ut med den flotte diesen Top note etiket fra Stampin up.




Dette nydelige stemplet er fra papilio og tekststemplet er fra Kreativ hobby



Dette er en hänglar og stänglar gutt, tekststemplet er jeg usikker på hvor jeg har kjøpt.





3 kommentarer:

  1. Nydelig sier jeg bare Lene. Du er bare så kjempeflink.

    SvarSlett
  2. Kjempefint som alltid!!!!!! WOW...
    Klem fra Hilde:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte tags, med helt nydelige malte motiver ;)

    Ha en fin dag! Go'klem

    SvarSlett